Vintage prints


Gdyby ktoś powiedział mi, że w grudniu przyjdzie mi robić zdjęcia w lekkiej sukience i swetrze, nie uwierzyłabym. A jednak! Termometr nie oszukuje, a temperatury powyżej 10 stopni to nie żart. Nie wiem jak Wy, ale ja z tego powodu nie ubolewam. Zdecydowanie należę do grona zmarzluchów :) Korzystając z przyjaznej aury, mam dla Was stylizację, przywołującą na myśl wczesną jesień. Oversizowy sweter, zwiewna sukienka i kozaki za kolano.  Takiego zestawienia na moim blogu jeszcze nie było. Jak Wam się podoba? :)
Fot. Bartosz Chajdas


sweter - Vubu.pl (tutaj) | sukienka - Zara | kozaki za kolano - Pantofelek24 (tutaj)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look, kozaki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście - to typowo jesienne, nieco w klimacie boho utrzymane zestawienie :)
    Pasuje Ci takie połączenie, bo urodę masz trochę klimat lat '70 przywodzącą :)

    No i sweter - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor butów jest obłędny!

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta stylizacja :) sukienka i kozaki - czad !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty wyglądają idealnie! Mają świetny kolor i sznureczki. Do tego śliczna sukienka i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie ubolewam z powodu braku mrozu w grudniu, chociaż przyznam szczerze, że chociaż na święta chciałabym troche śniegu - wtedy święta są jednak bardziej magiczne. A co do stylizacji to pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna, ja również jestem fanką takich zestawień !
    A kozaki są genialne!

    http://dominikaexpanse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna całość ! Bardzo w moim stylu ;)

    ___________________________
    FASHION BLOG
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że ja też się cieszę, że nadal mamy tak ciepło, bo jak dla mnie to zimy może w ogóle nie być.
    Twoja kompozycja bardzo mi się podoba! Szczególnie kozaki, ale połączenie cienkiej sukienki z grubym swetrem również mi się podoba :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty z tworzywa,chińskie, niezdrowe. Kup sobie polskie lub włoskie .Z zamszu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)