Jeansy z haftem


Haftowane kwiaty to jeden z najmodniejszych trendów tego sezonu. Oryginalne naszycia znajdziemy na bluzkach, koszulach czy spodniach. Do mnie najbardziej przemówiły w tej ostatniej wersji. W podążaniu za modą nie chodzi przecież o przebieranie się za sklepowy manekin i nakładanie na siebie wszystkich aktualnych hitów. To umiejętne wybieranie takich elementów, które pasują do naszego stylu oraz innych elementów garderoby. W moim przypadku strzałem w dziesiątkę okazały się jeansy z haftem, które noszę zarówno do eleganckich jak i sportowych stylizacji. Jak Wam się podobają w kobiecej wersji? :)


marynarka, top, jeansy - Zara | torebka -  (tutaj) | szpilki -(tutaj)

23 komentarze:

  1. Przepiękne jeansy, uwielbiam hafty
    Cały zestaw bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!! Ale czaderski zestaw! Genialne spodnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!! Ale czaderski zestaw! Genialne spodnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka jest genialna ! Cudowny kolor i wzór :) Całość to strzał w 10 !
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci w kolorze tej marynarki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o, do kogo ja trafiłam! kojarzę z instagrama :)
    look cudny, ale jeszcze cudniejszy byłby bez haftów - jakoś nie jestem ich fanką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mega jeansy! Genialnie wyglądają właśnie w takiej eleganckiej wersji ze szpilkami 💖☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie haftowane kwiaty, piekny look!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafty to jeden z trendów, który bardzo lubię. Podoba mi się Twoja propozycja - stylowa, kobieca, subtelna - wszystko co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty na ubraniach i akcesoriach to zdecydowanie mój ulubiony trendy sezonu :) Fajna propozycja :)
    http://www.monabyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz idealnie. Jeansy rewelacja, do tego ten żakiet- dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjne wyczucie stylu.
    Wyglądasz pięknie
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie jeansy a cały zestaw idealny - prosty a jednocześnie bardzo kobiecy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też je mam i tak samo uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba, że wróciła moda na hafty - są piękne! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)