Sweter z futerkiem


Hej! Jak Wasza majówka? :) Ja właśnie wróciłam z sesji i nadrabiam blogowe zaległości. Tak dawno nie robiłam zdjęć, że czuję się trochę jak na początku blogowania. Ostatnie miesiące były dla mnie bardzo intensywne, dlatego pojawiły się nawet myśli o rzuceniu blogowania. Na szczęście kryzys już za mną, a ja cieszę się, że mimo małej ilości postów nie opuściliście na dobre mojego bloga :) Dzisiaj stylizacja, która miała się pojawić już jakiś czas temu. Wydawało mi się, że w maju będzie na nią zdecydowanie za ciepło. Jednak pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, dlatego dzisiaj swój debiut ma stylizacja ''na cebulkę''. :)






kurtka - Cropp | sweter - Vubu | spodnie - Zara | torebka - Guess | buty - no name | kapelusz - Stradivarius

16 komentarzy:

  1. Wyglądasz ładnie. Ja jednak nie przepadam za futrami nawet tymi sztucznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :)
    Pięknie Ci w tym kapeluszu! A moja majówka to nauka, blog i odpoczynek ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :)
    Pięknie Ci w tym kapeluszu! A moja majówka to nauka, blog i odpoczynek ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie! Co prawda nie lubię futrzanych kołnierzyków, jednak ten tutaj wcale nie wypada źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie zestawy na cebulkę, sama tak często chodzę. Ślicznie Ci w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz swój własny, dość dobrze określony styl, dlatego źle by było, gdybyś zarzuciła blogowanie :)

    Nie rób tego, choćby grafik był napięty najbardziej jak się da!

    Fajnie się ogląda zdjęcia ludzi, którzy dobrze się czują w tym, co noszą - to zawsze widać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brakuje mi już ciepłych dni, aby móc w końcu ściągnąć te kurtki ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gustownie się prezentujesz ;) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega! Piękna jest ta torebka ;) Chociaż muszę przyznać, smutne trochę, że w maju musimy oglądać stylizacje w kurtkach, bo pogoda nie raczy chociaż na chwilę nas uraczyć wyższą temperaturą:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)