Special dress - jak czuć się wyjątkowo?



Odkąd pamiętam pisałam. Najpierw były opowiadania o moim psie, wymyślonych przygodach, a potem już kilka zapisanych pamiętników. Prawdziwa humanistka, prawda? Zawsze myślałam, że to łagodne określenie dla antymatematycznych umysłów. Z czasem zdałam sobie sprawę, że świat liczb to naprawdę nie moja bajka. Ciągnęło mnie do teatru, świata filmu i pokazów mody. Pojawił się nawet pomysł zdawania do szkoły teatralnej! Ale trzeba było zejść na ziemię. Padło na dziennikarstwo. Znacie te teksty? Nie będzie po tym pracy! Niczego się nie nauczysz! Trudno, raz się żyje. Papiery złożone i... dostałam się! W głowie milion myśli. Oczywiście większość z nich zakładała zmarnowane lata, a w najlepszym wypadku słabe zarobki. I co się okazało? Minęło pięć lat, a studia okazały się najlepszym okresem mojego życia! Poznałam wiele świetnych ludzi, uczyłam się rzeczy, które mnie interesowały i mogłam zobaczyć jak naprawdę wygląda praca w dziennikarstwie czy reklamie. To właśnie na studiach założyłam bloga. Stylizacje tworzyłam głównie z ubrań z lumpeksów. Były ćwieki, przetarcia i modowe eksperymenty. Teraz, kiedy oglądam swoje stare wpisy, to na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Gdybym teraz zakładała bloga pewnie miałaby inną nazwę, formę i wpisy. Ale czy o to chodzi? Blog zmieniał się razem ze mną i to jest najfajniejsze! Nie wstydzę się starszych wpisów. Widocznie w tym momencie mojego życia taki styl lubiłam i w nim czułam się świetnie. Przecież blog to z definicji nie tylko zwykła strona w sieci, a internetowy pamiętnik. Właśnie tak chcę o nim myśleć. Dopiero teraz czuje się świadoma tego, jakie treści chcę tworzyć oraz jaki styl jest mi najbliższy. Takiej dojrzałości nie można się nauczyć. Trzeba przeżyć, zastanowić się i popełnić błędy. Może powinnam być gdzieś indziej? Może powinnam mieć większą publiczność? Możliwie. Staram się już tak nie myśleć. Cieszę się, że mam swoich odbiorców, fajne doświadczenia i co najważniejsze radość z tego robię. To dzięki tej małej przestrzeni w internecie mogę robić to, co lubię najbardziej. Pisać, robić zdjęcia i po prostu tworzyć. Jednego dnia być elegancką panią w sukience i szpilkach, a zaraz potem zwykłą dziewczyną w trampkach. Warto słuchać siebie. Mimo wszystko.
A teraz kilka słów o stylizacji. Macie w swojej szafie ubranie, w której czujecie się wyjątkowo? Jeśli tak, to wiecie jak czuję się w dzisiejszym zestawie. Czasem ubrania po prostu do nas mówią i już wiecie, że to jest to. Tak było w przypadku mojej sukienki :)




sukienka - (tutaj) | torebka - H&M | buty - Stylowebuty.pl

22 komentarze:

  1. Sukienka jest przepiękna a Ty wyglądasz w niej obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka elegancka sukienka! Wyglądasz w niej przepięknie! :)
    Super, że nie wstydzisz się starych wpisów, każdy przecież zmienia się, dojrzewa i doskonali. A starsze wpisy pokazują, jaką drogę przeszliśmy. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale sukienka! z klasą i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz w tej sukience jak milion dolarów! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wyglądasz zjawiskowo ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest cudna, a na Tobie leży idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna sukienka, leży na Tobie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz jestem zdania żeby studiować to co się chce! Męczenie się 5 lat nic nie da, lepiej robić to co sprawia przyjemność! Prawda jest taka, że teraz jakich studiów się nie skończy to i tak duże prawdopodobieństwo że będzie się robić coś innego ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak miło jest nacieszyć oko jeszcze takimi letnimi fotami, podczas gdy za oknem codziennie szklana pogoda :( jesień już zdominowała naszą pogodę- bardzo szybko, a szkoda :(

    fantastycznie wyglądasz kochana ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja.
    Ależ Ty masz piękną figurę.
    Nie brakuje tu inspiracji. Wszystko składa się zgrabną całość.
    Podoba mi się...bardzo! :)
    Miłego dnia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co wstydzić się pierwszych wpisów, bo to jakby trochę wstydzić się siebie.
    Wyglądasz pięknie. Kiedyś też chciałam zdawać na dziennikarstwo, ale ostatecznie wybrałam inny kierunek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna sukienka!
    Pozdrawiam
    http://www.monabyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. w pełni się z Tobą zgadzam. Zawsze warto słuchać siebie! :)
    wyglądasz świetnie, piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka, wspaniale w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
NA PYTANIA ODPOWIADAM POD POSTEM:)